23 Haziran 2011 Perşembe

Bu T-shirtler benim olsun?

E artık yaz geldi tabii, kollarımızın da özgürlüğüne kavuşması için güzel t-shirtler edinmek şart. -Bir kaç internet web sitesinden online t-shirt almıştım geçen ay, artık giymekden sıkıldım. Ofis'de tüm işlerimi hallettikden sonra da, internet'de dolaşırken şunlara rastladım, belki hoşunuza gider.

bu t-shirt'ü aslında o kadar da çok sevmedim, fakat tasarımı çok farklı ve pek bulunmayan cinsden.


sıcak havalarda siyah t-shirt giymek kadar lanet bir şey yok bence, abiciğim siyah t-shirtlerin hepside enseye, boyuna yapışır mı yahu!!? -bu t-shirt'ün tasarımı için, tasarımlayan arkadaş pek uğraşmış. Photoshopda o renk tonlarını o şekilde ayarlamak CMYK'sını RGP'sini seçmek zor iş.





size basit gelebilir, amma velakin renk tonlamaları, font tipleri bu t-shirt'ün üzerine cuuuk diye oturmuş.


bir abstract t-shirtgillerden. -kuru kafa olması itici evet.




14 yorum:

  1. en alttaki kırmızı olan

    YanıtlaSil
  2. en üstteki, ayı cinsi olandan...hemen kocama almalıyımmm :)))

    YanıtlaSil
  3. 2. ve 3. iyimiş bence. koyu renk falan ama iyidir iyi (:

    YanıtlaSil
  4. Pelin@ Pelin beni güldürdün yahu :) -ayı cinsinden olan HAHAHAHAHA.

    septy@ T-shirt zevkimiz uyuşuyor, ben 3. daha çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. 2 ile 3 arasında bi seçim yapmam gerekirse 3. bencede (:

    YanıtlaSil
  6. 3. iyi ya. birincisi çok ilginç ama aynı zamanda da iğrenç. kıllı mıllı

    YanıtlaSil
  7. Sana kıllı t-shirtlerden almak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. hehehe canım ben 1. tshirt e bayıldım cidden çok esprili Dehan'a mı alsam acaba :p

    YanıtlaSil
  9. ıyy! çok düşüncelisin ama eksik kalsın ya. gördükçe bi acaip oluyorum

    YanıtlaSil
  10. ortadaki 2 t-shirt güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  11. bence döşü kıllı iyidir ya:) sewdim ben :) eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  12. Butun t-shrtleri cok begndm tabi en cok ayili olani orjnal ve farkli. Tabi tum erkeklerede cok yaksr.. Deglmi barancgm?:D

    YanıtlaSil
  13. Bana daha çok yakışırlar Pelinciğim :)

    YanıtlaSil
  14. bende en üsttekinden istiyorum biri bana yardımcı olabilirmi hala var mı bunlar??!!

    YanıtlaSil

düşünceni belirt mayk?