15 Ocak 2011 Cumartesi

Ne istediniz ALİ SAMİ YEN cehenneminden?

Uzun zamandan beri, Türk Telekom Arena hakkında bir şeyler yazmadım, saygısızlık olacak, gözükür diye. -Artık ne yazık ki kendimi tutamam. Facebook ve twitter gibi çeşitli sosyal paylaşım sitelerinde yazılanların hepsini okuyorum da, insanlarımız hakikatten duygudan eksik. Ali Sami Yen, bizlerin mutlu olduğu, 47 yıl boyunca tüm Galatasaray'lıları acısıyla, sevinciyle, coşkusuyla mutlu edebilen tek yerdi. Nasıl ki bizden önceki nesiller, Taçsız kral Metin Oktay'a bağlandı, sevdiyse bizler de eski neslimize duyduğumuz saygıyı her halükarda gösterdik o tribünlerde. Bizler Hagi'yi, Popescu'yu, Kral Hakan Şükür'ü, Süper Mario Jardel'i, Tugay'ı ve daha nicelerini Ali Sami Yen'de tanıdık.

Böylesine tarihi şık, müthiş maçlara sahip olan ve de dünya devlerinin buraya korkarak geldiğini bizlere en iyi şekilde gösteren Ali Sami Yen yıkılıyor, insanlar ise Türk Telekom Arena'nın açılışını dört gözle bekliyor. -Galatasaray taraftarlığı, bazı bir takım duygulardan yoksun bir taraftar topluluğu mudur? -Yeni stad açılıyor, iyi hoş güzel. Fakat, Ali Sami Yen'im yıkıldıktan sonra bana ne verebilir? Beni ne teselli edebilir? Ben, Cehennem'imden yoksun yaşayacaksam takımımın aldığı 3 puanla nasıl teselli olacağım? Bizden küçük nesillere değil benim sözlerim, keza yanlış anlaşılmasın. -Benimle aynı nesli paylaşan arkadaşlara soruyorum; Ali Sami Yen'in yıkılmasına ''tamam'' deyip, Türk Telekom Arena'nın ismine nasıl ''eyvallah'' diyebiliyorsunuz?

Stad'ın ismi, ''Aslantepe'' olacaktı hani? -Neden halen daha reklamlarda dahi Türk Telekom Arena deniliyor? Neden Aslantepe diye insanları kandırdılar? Neden halen daha bu yönetimin bizlere yaptığı kötü işlere rağmen onları savunuyorsunuz? Hemen açıklayayım efenim. Başbakan Tayyip Erdoğan, sizce bu stad'a neden yardım etmiş olabilir? -Sizler sanıyor musunuz ki; TOKİ karşılıksız yardım etti Galatasaray'ın yeni stadına? -Asla!! Ali Sami Yen'in yıkılmasında en büyük nokta, Tayyip Erdoğan'ın almış olduğu karar. E yazık, bizimkilerde ülkenin başbakanına gebe oldukları için TOKİ ile yeni stad'ın yapımına başlamış oldular. Aslantepe'de değil haa, ''Türk Telekom Arena'' stadın ismi. -Ülke'nin stadı çünkü o, Galatasaray'ın kendisine ait bağımsız bir stadı değil. Ali Sami Yen'i büyütmek, stad'ın şeklini tamamen değiştirmek çok mu zor geldi?

Bir Galatasaray'lı olarak, tarihimizin yıkılmasına engel olmayan, göz göre göre ''Yeni stadımız olacak artık'' laflarıyla kandırılan Galatasaray kongresinde ki güçlere de kocaman YAZIKLAR OLSUN!

Haydarpaşa'yı satmak istedin, yapamadın! Bir kaç zaman sonra ''Haydarpaşa tren garı yandı''.. Koskoca tarihi olan bir şanlı ve ülkenin en büyük takımı olan Galatasaray'ın o güzel cehennemini yıktırtacaksın şimdi. -İnşallah elinde patlar o stad'ın yeri. O Ali Sami Yen cehemmeni yıkıp yerine alışveriş yerimi açtırırsın, otel mi yaptırırsın, ne yaptırırsan yaptır, Allah'ımdan tek dileğim elinde PATLASIN! Ampül'ün gibi..

HATIRALAR YIKILMAZ!

2 yorum:

  1. Ali Sami Yen Spor Kompleksi içinde Türk Telekom arena stad öncelikle bunu da bil de Cimbomlu kardeşim tamam haklısın iyi güzel hoş da sen Ali Sami Yen Stadının mı taraftarısın Galatasaray Spor Klubünün mü? Böyle kısıtlı düşünmemen gerekir sen de biliyosun ki bütçe kötü drum ortada Ali Sami Yen cehenneminin üzerine birşey yapmaya senin paran varsa yaptırsaydın devlet yaptı stadı Galatasarayın bile değil dediğin stad 40 bilmem kaç seneliğine bizim e Galatasaray Spor Klubü maçlarını da altını çizerek söylüyorum Ali Sami Yen spor kompleksi içindeki TT arena da oynayacaksa ben takımımı desteklemeye giderim arkadaş gerisi eyw tamam Cehennem bizim evimiz ama orda görev tamam yeni mabed bizi bekler anlatabildim mi ?

    YanıtlaSil
  2. AKP'li Galatasaray'lıların söyleyeceklerinin hiç birine ''tamam''ım gibi bir cevap veremem sanırım.

    Burada bana anlattıklarının içerisinde, bilmediğim bir şey yok. Bütçesi kötü olan bir takım, uluslararası futbol sektöründe koskoca Frank Rijkaard ismini ülkeye getirtebiliyorsa, stad'ı hayli hayli yaptırabilir. -Hemde devlet baba'nın ağzına bakmadan, onlara gebe kalmadan. Bu yapılan yeni stadımız Galatasaray spor kompleksi, 10 yıllığına Türk Telekom Arena ismi olarak anlaşıldığını da bilmen gerekir.

    Benim ekstra eklemek istediğim konu ise; yazıyı düzgün şekilde okuyamadığın gibi, ''Ali Sami Yen stadınının büyütülmesi'' idi. Koskoca tarihi olan bir stad'ı yıkmak kimsenin hakkı değil, adaletli değildir. Kaldı ki, hatıralar yıkılmazken, senin bu şekilde tarihi eser bir şeyleri yok etmen cabası da olursa.

    YanıtlaSil

düşünceni belirt mayk?