4 Mayıs 2011 Çarşamba

Shrek @I need some sleep


Sevgili blogger arkadaşım Rory 'nin blogunda ''Shrek izlediğini gösteren yazıyı'' gördükden sonra bir anda aklıma geldi eskiler. Aslında Roryciğim, bu durumun ben de güzelliğini bilmese de o tür bir ileti yazarak bana güzel anılarımı tazelettirdi :) -teşekkürler efenim.

Shrek izlemeyen yoktur değil mi? -varsa da büyük bir kayıp. Çünkü çizgi kids türü olan tüm filmler izlenmelidir. Shrek'in 1. serisi bana çok şey verdi diyebilirim, çünkü Fiona, Shrek'i gördüğün de ''bu ne lan!!?'' gibi triplere girmişti. Neyseki sonra Fiona'cık aşık olmuştu. O zaman anlamıştım ki, insanların gerçek yüzleri her daim sorunlu. Film soundtracklarına bayılırım, her zaman ilgimi çeker. Misal, romantik-komedi türü filmlerin soundtracklarını her zaman bilgisayarımda kalıcı şekilde playlist'lerim. Çizgi kids'lerden pek çıkmaz, hatta hiç çıkmadı. Taaa ki Shrek 'i izleyene kadar. Eels adında bir grup Shrek'in bir kısmında şarkısını söylemişti. Eels grubu indie, alternative tarzı yapan bir grup. Eels, çok ciddi hazırlanmış bu şarkıya, o kadar leziz, o kadar müthiş ki.







Ayrıca Shrek'in soundtracklarından biri olan; Eels - I need some sleep isminde ki şarkısı -benim severek dinlediğim bir şarkı arkadaşlar, sizlere de önerebilirim. Bu arada, soundtrack şarkılarına açığım, sevdiğiniz soundtrack şarkılarınızı söyleyebilirsiniz.

19 yorum:

  1. hemen yazayım baran:
    ex drummer filminin Feminists-mongoloid
    dinlemeni tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  2. çizgi kids türünde sherek ve madacascar favorilerimdir.

    YanıtlaSil
  3. Buket Buketciğim şimdi hemen bakacağım şarkıya, teşekkürler.

    gunes Madacascar'ı izleyemeyenlerden biri de benim sanırım :) filmi online olarak izlemek istesem de, partlarında sürekli sorun çıktığı için yarım kaldı.

    YanıtlaSil
  4. Şimdi aslında ben başlıkla alakasız bir şey söylemek istiyorum öncelikle.

    Hayır, yani şimdi söylemekle söylememek arasında da gidip geliyorum aslında.

    Neyse diyeceğim o ki hani sen aşırı derecede Ville Valo'ya benziyorsun ya, hani böyle özellikle gözlerin, hatta o göz çukurluğu ve bir de dudakların falan. Hatta ve hatta keçi sakalın vesaire. Bir de ben Ville Valo'ya tapınıyorum ya böyle sabah, öğle, akşam; duvardaki posterinin önünde. Ayy işte bir garip oluyorum yahu, bloguna girdiğimde..

    Alakasız saçmalamalarımdan sonra Shrek'e ve şarkı önerisine gelirsek efenim, ben en çok Hallelujah şarkısını severim filmde. Ayrı bir öneri vermek gerekirse: Joy Division - Love Will Tear Us Apart ve ''500 Days of Summer''ın soundtrack'ini dinle derim, ben. :)

    YanıtlaSil
  5. Baran,
    yazın var ya :)
    şarkı diyor ki, "i need some sleep".
    bana dizlerimde uyuyan birini hatırlattı. Uyanana kadar kıpırdamamıştım.

    YanıtlaSil
  6. yaa herkes çok romantik,bir de bana bak

    YanıtlaSil
  7. şu an videoyu açtım, tüylerim tiken tiken. içimi paramparça etti ya, filmde hiç o kadar dikkat etmemiştim..

    YanıtlaSil
  8. şarkı muhteşemmiş hakkaten. indie gruplarını ben de çok severim, konuyla tam ilgili diil ama the xx bilir misin?? o da muhteşemdir.

    shrek'i hiç izlemediğimi utanarak itiraf ediyorum (2 çocuk annesi olarak! :P)
    benim için tüm zamanların en güzel animasyon filmi ratatuille'dir, ki en az 5 kez filan izledim, her seferinde de duygulanarak.. :)
    bir de toy story'yi severim, bende anısı büyüktür..

    dur şimdi biraz eels bulup dinlemem lazım.. :)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Brida@ Çok şekersin:) bu ne kadar güzel iltifattır böyle. -iltifatların en güzeli hatta. Çok güzel kelimelerde çok iyi şekilde ifade ettin ve benim iyi hissetmemi sağladın! :) dile benden ne dilersen ehe. Will tear us apart'ı şimdi youtube'dan açtım diğerini de doldukdan bu sonra açacağım. Sanırım bu şarkı 70's ya da 80's tarzı. Klibin başında ki o kapılar ne kadar da tribal şekilde açılıyor :) -Umarım beğenirim, yeni soundtrack playlist'ime eklerim ehe.

    gunes@ Evet güneşciğim :) şarkının ismi ''I need some sleep''. Umarım güzel şeyler hatırlatmıştır, yoksa küfür yemek gibi bir isteğim yok :)

    Buket@ Evet Buketciğim :) romantik soundtracklar dinlerken senin önerdiğin soundtrack bizimkilerin yanında oldukça sert :)) Fakat bu şekilde ki müzik zevkin hoşuma gitmedi değil hani ehe.

    bi kitabı bi günde bitiren kız Film'in bi bölümün de oluyor bu canım. 1 dk'yı geçmez zaten o kısım. Fakat güzel renk kattı film'e.

    wear Shrek'i izlemelisin :) hem çocuklar hem de sen bayılacaksınız. -benden demesi, biran önce izle :)) The xx'i bilmiyordum, velhasıl şimdi açtım. Yine bilindik film soundtrackları girişi, bu ezgiye bayılıyorum. Sonra hafif gitar sesi ardından da birazcık daha sesli olan kısım. Eels'in diğer şarkılarını sevmediğimi belirtmek istiyorum eheh.

    YanıtlaSil
  10. "Çünkü çizgi kids türü olan tüm filmler izlenmelidir."

    demissin:)

    katiliyorum:)
    Ayrica bu sarkiyi bana da önermistin..pek bi güzel:)

    Sevgilerlee:)

    YanıtlaSil
  11. 500 days of Summer filminin soundtrack albümündeki Regina Spektor şarkılarını alabilirsin mesela listene (Us ve Hero).Ve tabii yine aynı filmden The Smiths şarkısı "There is a light that never goes". Ve Eternal Sunshine of the Spotless Mind soundtrack...Aaa bir de ben 2 Bridget Jones filminin de şarkılarını severim:) çok kız şarkıları oldu ama napalım idare et:))
    Ve tabii ki Shrek çok tatlıdır. Ama benim favorilerim Finding Nemo, Happy Feet ve Kung-fu Panda:))

    YanıtlaSil
  12. Rory@ Evet canım, şarkıyı önermiştim sana o anda:) sevdiysen ne güzel ehe.

    negzel@ Daha önce duymadım söylediğin şarkıları fakat şimdi Hero'yu açtım, piano ile başlayan tüm şarkıları severim ben. Tabii sürekli slov olmayacak şartıyla. Us'u da dinliyorum şimdi.

    Happy Feet ilgimi çekti :) ben de izleyebilirim yakın zaman da.

    YanıtlaSil
  13. soundtrack diyince.. "Once" filmini izledin mi bilmem ama müzikleri müthiş..öyle bi söliim dedim işte :)

    YanıtlaSil
  14. Madem soundtrack sordun "Rio" nunki bir harika! Ben kosarken Rio nun hareketli parcalarini dinliyorum...

    YanıtlaSil
  15. Bence daha sIk yazmalisin*

    YanıtlaSil
  16. Kaçık turuncu ben shrek 1 i izledim sadece ama çok güzeldi kediyi sevmiştim en çok :))) Soundtrack olmasa da bugünlerde manyakça dinlediğim bir şarkı da benden geliyor, tam neşeli depresif bir şarkı:)

    Love story- monsieur minimal

    YanıtlaSil
  17. bu şarkının güzelliğini filmi izlerken farkedememiştim ben. neler kaçırmışım ya

    YanıtlaSil
  18. shreekkkkkkkkkkkkkk :Dyazından sonra bidaha izleyesim geldiiiii bu yorumu gnderdikten sorada yapıcağım işte bu:Dşarkı güzelmiş gerçektn filimde dikkat etmemem buyük kayıp olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. Deli Köşesiciğim@ Açtım baktım müziklere, dediğin gibi de müthişmiş :)) -güzel müzikler için teşekkür ederim.

    didem@ Rio diye arattım fakat bir çok video çıktı. -Sanırım animasyon filmi olan Rio'yu diyorsun?

    Rory@ Evet, haklısın canım daha sık yazmalıyım.

    Giz@ Keşke diğer serilerini de izleseydin, muhakkak izlemelisin :) Bu yazdığın şarkı da müthişmiş, bu tür şarkıları seviyorum:)

    Takıntılı ergenciğim@ O kısımı izlemişsindir sanırım, pek dikkat etmemiş olabilirsin ehe, çünkü bayağı çok soundtrack var film içerisinde.

    P.S@ Pelinciğim şarkıyı beğenmene sevindim, insanın ruhunu okşuyor, iyi seyirler :))

    YanıtlaSil

düşünceni belirt mayk?